Повернення та обмін
Помилково додали в кошик або переплутали товар у замовленні? Під час отримання посилки Ви помітили дефект товару? Ми допоможемо швидко вирішити непорозуміння, щоб ви залишилися задоволені нашим сервісом і товаром.
Якщо під час отримання доставки товар не відповідає замовленню, зверніться до працівника «Нової Пошти» та проінформуйте менеджера за електронною адресою vo.beauty.cosmetics@gmail.com або інстаграм @vo.beauty_cosmetics.
Повернення товарів неналежної якості:
Якщо по товару виявлено брак і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
Навіть найвідоміші виробники не застраховані від збою на виробництві, ми це розуміємо. Тому якщо ви виявите дефекти, то зможете повернути товар в не належному стані.
Повернення товарів належної якості:
На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів, при отриманні посилки теж можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.
Якщо товар не відкритий, та цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.
Будь ласка, обов’язково зберігайте пакування зі штрих-кодом товару, при зверненні ми просимо надати сам товар або товари, що входять в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.
Наш менеджер запропонує можливі варіанти вирішення питань, а в разі обміну або повернення товару розповість, як відправити посилку нам.
Не більше 30 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів замовнику.
Ми намагаємося допомогти з будь яких питань і швидко зробити обмін або повернення товару.